torsdag 21. august 2014

Presentasjon kurs Jubileumshelg 25-26.10.14: Juletreteppe med Kari Nyttingnes Grødem

Alle kursene på Jubilemushelgen til Rogaland Quiltelag på Kronen Gaard 25-26.10.14 er dags-kurs (8 timer), og koster kr 800 for medlemmer av Rogaland Quiltelag, og kr 1000 for ikke-medlemmer. Inkludert i prisen er flott hotellunsj og servering av frukt, vafler etc. iløpet av dagen.

På kurs hvor det er obligatorisk, eller tilbud om, materialpakke, er det spesifisert under beskrivelsen.

Påmelding skjer til kursansvarlig, Lise Thu Grannes, på mail rogalandquiltelag@gmail.com. Er det noe du lurer på, kan du kontakte styret på samme mailadresse, eller slå på tråden. Du finner kontaktinfoen vår under tab-en "Medlemsnytt høsten 2014".

Velkommen på kurs:)

                                                     ---

"Juletreteppe"- kurset til Kari går på lørdag 25.10.

Kari om kurset:
Midt i oktober er tida kort til desember og jul. 
Eg tenkte me skulle sy juletreteppe med ulike applikasjonar og litt tekstilmaling.

Min modell har eg applikert, sydd og qulita med stoppefoten, men ein kan og sy for hand. 

For dei som heller ynskjer å lage ein løpar eller vanleg teppe er det sjølvsagt høve til det. 

Ellers blir det høve til å sy nokre av snømennene mine.



Litt om meg
Eg bur på Klepp 
Har sydd så lenge eg kan hugse 
Har hatt ulike kurs i lappeteknikk og figursying av damer, nisser, snømenn etc.
Kurs for quiltegrupper, butikkar og husflidslag 
For meir info, sjå www.lillador.blogspot.com under etiketten: Kurs jublieumshelgen Rogaland Quiltelag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar